Weiter zum Inhalt
VuFind
  • Bogkurv: 0 emner (Fuld)
  • Sprog
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
Udvidet
  • Gegenwart des Holocaust - "Eri...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
    • Eksportér til MARC
    • Eksportér til MARCXML
    • Eksportér til RDF
    • Eksportér til BibTeX
    • Eksportér til RIS
  • Tilføj til Bogkurv Fjern fra Bogkurv
  • Persistenter Link
Gegenwart des Holocaust - "Erinnerung" als religionspädagogische Herausforderung
QR-Code
Voransicht
Voransicht
Voransicht

Gegenwart des Holocaust - "Erinnerung" als religionspädagogische Herausforderung : Michael Wermke (Hrsg.). Mit Beitr. von J. Assmann

Bibliografiske detaljer
Andre forfattere: Wermke, Michael (HerausgeberIn), Assmann, Jan (MitwirkendeR)
Format: Bog
Sprog:German
Udgivet: Münster : Lit Verl., 1997
Serier:Grundlegungen : Veröffentlichungen des Religionspädagogischen Instituts Loccum 1
Aufsatz in Zeitschrift/Bände/Inhalte:13 Datensätze
  • Beskrivelse
  • Aufsatz in Zeitschrift/Bände/Inhalte
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning
Beskrivelse
Fysisk beskrivelse:219 S.
ISBN:3-8258-3102-7
Klassifikationsnummer:Hbfe

Lignende værker

  • Anerkennung und Erinnerung : Zugänge arabisch-palästinensischer und türkischer Berliner Jugendlicher zum Holocaust
    af: Gryglewski, Elke
    Udgivet: (2013)
  • Erziehung aus Erinnerung : pädagogische Perspektiven nach Auschwitz
    Udgivet: (1995)
  • Holocaust als Thema für Grundschulkinder? : ethnographische Feldforschung zur Holocaust Education am Beispiel einer Fallstudie aus dem amerikanischen Grundschulunterricht und ihre Relevanz für die Grundschulpädagogik in Deutschland
    af: Deckert-Peaceman, Heike
    Udgivet: (2002)
  • Das Echo des Holocaust : pädagogische Aspekte des Erinnerns
    Udgivet: (1994)
  • Rezeptionen des Holocaust : Schülerinnen und Schüler lesen Anne Franks "Tagebuch" und John Boynes "Der Junge im gestreiften Pyjama" ; eine qualitative Studie
    af: Prestel, Katharina
    Udgivet: (2017)

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget
  • Gennemse alfabetisk
  • Inhalte erkunden
  • Kursusreservationer
  • Nye værker

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er
  • Impressum