Anar al contingut
VuFind
  • Bossa de llibres: 0 ítems (Complet)
  • Idioma
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
Avançada
  • Gegenwart des Holocaust - "Eri...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
    • Exportar a MARC
    • Exportar a MARCXML
    • Exportar a RDF
    • Exportar a BibTeX
    • Exportar a RIS
  • Afegir a la bossa Eliminar de la bossa de llibres
  • Enllaç permanent
Gegenwart des Holocaust - "Erinnerung" als religionspädagogische Herausforderung
Codi QR
Previsualitzar
Previsualitzar
Previsualitzar

Gegenwart des Holocaust - "Erinnerung" als religionspädagogische Herausforderung : Michael Wermke (Hrsg.). Mit Beitr. von J. Assmann

Dades bibliogràfiques
Altres autors: Wermke, Michael (Editor), Assmann, Jan (Col·laborador)
Format: Llibre
Idioma:German
Publicat: Münster : Lit Verl., 1997
Col·lecció:Grundlegungen : Veröffentlichungen des Religionspädagogischen Instituts Loccum 1
Continguts/components:13 registres
  • Descripció
  • Continguts/components
  • Ítems similars
  • Visualització del personal
Descripció
Descripció física:219 S.
ISBN:3-8258-3102-7
Signatura:Hbfe

Ítems similars

  • Anerkennung und Erinnerung : Zugänge arabisch-palästinensischer und türkischer Berliner Jugendlicher zum Holocaust
    per: Gryglewski, Elke
    Publicat: (2013)
  • Erziehung aus Erinnerung : pädagogische Perspektiven nach Auschwitz
    Publicat: (1995)
  • Holocaust als Thema für Grundschulkinder? : ethnographische Feldforschung zur Holocaust Education am Beispiel einer Fallstudie aus dem amerikanischen Grundschulunterricht und ihre Relevanz für die Grundschulpädagogik in Deutschland
    per: Deckert-Peaceman, Heike
    Publicat: (2002)
  • Das Echo des Holocaust : pädagogische Aspekte des Erinnerns
    Publicat: (1994)
  • Rezeptionen des Holocaust : Schülerinnen und Schüler lesen Anne Franks "Tagebuch" und John Boynes "Der Junge im gestreiften Pyjama" ; eine qualitative Studie
    per: Prestel, Katharina
    Publicat: (2017)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg
  • Explorar alfabèticament
  • Explora canals
  • Bibliografia recomanada
  • Nous ítems

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs
  • Impressum