Teaching and learning history with the concept of the Nazi Volksgemeinschaft - an alternative for Holocaust education?
izdano v: | Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit S. 243-256 |
---|---|
VerfasserIn: | Danker, Uwe (VerfasserIn), Schwabe, Astrid (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Jezik: | German |
Sorodne knjige/članki: | In:
Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit |
Podobne knjige/članki
-
Knowing, Teaching and Learning History : national and international perspectives
Izdano: (2000) -
Research in teaching and learning about the Holocaust : a dialogue beyond borders
Izdano: (2017) -
Specific challenges for memory and for teaching and learning about the Holocaust in Switzerland
od: Eckmann, Monique
Izdano: (2016) -
Education, religion, learning and research
od: Burnaby, J.
Izdano: (1953) -
"Learning from the past - teaching the future" : ein kanadisch-deutsch-polnisches Universitätsprojekt mit Lehramtsstudierenden
od: Frede-Wenger, Britta, et al.
Izdano: (2005)