Teaching and learning history with the concept of the Nazi Volksgemeinschaft - an alternative for Holocaust education?
Gepubliceerd in: | Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit S. 243-256 |
---|---|
Hoofdauteurs: | Danker, Uwe (Auteur), Schwabe, Astrid (Auteur) |
Formaat: | Artikel |
Taal: | German |
Gerelateerde Items: | In:
Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit |
Gelijkaardige items
-
Knowing, Teaching and Learning History : national and international perspectives
Gepubliceerd in: (2000) -
Research in teaching and learning about the Holocaust : a dialogue beyond borders
Gepubliceerd in: (2017) -
Specific challenges for memory and for teaching and learning about the Holocaust in Switzerland
door: Eckmann, Monique
Gepubliceerd in: (2016) -
Education, religion, learning and research
door: Burnaby, J.
Gepubliceerd in: (1953) -
"Learning from the past - teaching the future" : ein kanadisch-deutsch-polnisches Universitätsprojekt mit Lehramtsstudierenden
door: Frede-Wenger, Britta, et al.
Gepubliceerd in: (2005)