Teaching and learning history with the concept of the Nazi Volksgemeinschaft - an alternative for Holocaust education?
Publié dans: | Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit S. 243-256 |
---|---|
Auteurs principaux: | Danker, Uwe (Auteur), Schwabe, Astrid (Auteur) |
Format: | Article |
Langue: | German |
Documents similaires: | In:
Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit |
Documents similaires
-
Knowing, Teaching and Learning History : national and international perspectives
Publié: (2000) -
Research in teaching and learning about the Holocaust : a dialogue beyond borders
Publié: (2017) -
Specific challenges for memory and for teaching and learning about the Holocaust in Switzerland
par: Eckmann, Monique
Publié: (2016) -
Education, religion, learning and research
par: Burnaby, J.
Publié: (1953) -
"Learning from the past - teaching the future" : ein kanadisch-deutsch-polnisches Universitätsprojekt mit Lehramtsstudierenden
par: Frede-Wenger, Britta, et autres
Publié: (2005)