Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Bernhardt, M. (2014). Geschichtsdidaktik nach PISA - Bilanzen und Perspektiven: Eine bibliometrische Analyse. Geschichtslernen in biographischer Perspektive : Nachhaltigkeit - Entwicklung - Generationendifferenz.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Bernhardt, Markus. "Geschichtsdidaktik Nach PISA - Bilanzen Und Perspektiven: Eine Bibliometrische Analyse." Geschichtslernen in Biographischer Perspektive : Nachhaltigkeit - Entwicklung - Generationendifferenz 2014.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Bernhardt, Markus. "Geschichtsdidaktik Nach PISA - Bilanzen Und Perspektiven: Eine Bibliometrische Analyse." Geschichtslernen in Biographischer Perspektive : Nachhaltigkeit - Entwicklung - Generationendifferenz, 2014.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.