Anar al contingut
VuFind
  • Bossa de llibres: 0 ítems (Complet)
  • Idioma
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
Avançada
  • Verunsichernde Orte
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
    • Exportar a MARC
    • Exportar a MARCXML
    • Exportar a RDF
    • Exportar a BibTeX
    • Exportar a RIS
  • Afegir a la bossa Eliminar de la bossa de llibres
  • Enllaç permanent
Verunsichernde Orte : Selbstverständnis und Weiterbildung in der Gedenkstättenpädagogik
Codi QR
Previsualitzar
Previsualitzar
Previsualitzar

Verunsichernde Orte : Selbstverständnis und Weiterbildung in der Gedenkstättenpädagogik

Dades bibliogràfiques
Altres autors: Thimm, Barbara (Editor), Kößler, Gottfried (Editor), Ulrich, Susanne (Editor)
Format: Llibre
Idioma:German
Publicat: Frankfurt am Main : Brandes & Apsel, 2010
Edició:1. Aufl.
Col·lecció:Schriftenreihe des Fritz Bauer Instituts 26
Continguts/components:9 registres
  • Descripció
  • Continguts/components
  • Ítems similars
  • Visualització del personal
1. Inklusive Gedenkstättenpädagogik : Herterogenität und Diskriminierung als Kategorien für die Reflexion und Konzeption pädagogischen Handelns
2. NS-Gedenkstätten als Orte kritischer historisch-politischer Bildung
3. Gedenkstättenpädagogik heute : Qualifizierung von Fachkräften in der historisch-pädagogischen Bildung an Gedenkstätten und anderen Orten der Geschichte des Nationalsozialismus
4. Der Gegenwartsbezug gedenkstättenpädagogischer Arbeit
5. Feelin Facts und kommunikative Praxis : Bausteine einer psychologischen Architekur der Gedenkstättenpädagogik
6. Geschichtsnarrative und reflexives Geschichtsbewusstsein im Bildungsprozess
7. Mission Impossible? : Demokratielernen an NS-Gedenkstätten
8. Indentitäten, Zugehörigkeiten, Erinnerungsgemeinschaften : der Dialog zwischen "Vermittlungsposition" und "Empfangsposition"
9. Staatstragende Lernorte : zur Rolle der NS-Gedenkstätten heute

Ítems similars

  • Am "authentischen" Ort : Paradoxien der Gedenkstättenpädagogik
    per: Haug, Verena
    Publicat: (2015)
  • 10 Orte
    per: Grützmann, Felicitas, et al.
    Publicat: (2012)
  • 10 Orte
    per: Müller, Jana Katharina, et al.
    Publicat: (2012)
  • 10 Orte
    per: Müller, Jana Katharina, et al.
    Publicat: (2012)
  • 10 Orte
    per: Koch, Matthias Albert, et al.
    Publicat: (2012)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg
  • Explorar alfabèticament
  • Explora canals
  • Bibliografia recomanada
  • Nous ítems

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs
  • Impressum