Anar al contingut
VuFind
  • Bossa de llibres: 0 ítems (Complet)
  • Idioma
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
Avançada
  • Cerca
  • Gedenkstättenpädagogik als Int...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
    • Exportar a MARC
    • Exportar a MARCXML
    • Exportar a RDF
    • Exportar a BibTeX
    • Exportar a RIS
  • Afegir a la bossa Eliminar de la bossa de llibres
  • Enllaç permanent
Gedenkstättenpädagogik als Interaktion : Aushandlung von Erwartungen und Ansprüchen vor Ort
Codi QR

Gedenkstättenpädagogik als Interaktion : Aushandlung von Erwartungen und Ansprüchen vor Ort

Dades bibliogràfiques
Publicat a:Gedenkstättenpädagogik : Kontext, Theorie und Praxis der Bildungsarbeit zu NS-Verbrechen S. 113-126
Autor principal: Haug, Verena (Autor)
Format: Article
Idioma:German
Publicació relacionada:In: Gedenkstättenpädagogik : Kontext, Theorie und Praxis der Bildungsarbeit zu NS-Verbrechen
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal
Descripció
Descripció no disponible.

Ítems similars

  • Gedenkstättenpädagogik : ein neuer Lernbegriff?
    per: Wittmeier, Manfred
  • Am "authentischen" Ort : Paradoxien der Gedenkstättenpädagogik
    per: Haug, Verena
    Publicat: (2015)
  • Gedenkstättenpädagogik : Kontext, Theorie und Praxis der Bildungsarbeit zu NS-Verbrechen
    Publicat: (2015)
  • Vergleiche in der Gedenkstättenpädagogik
    per: Gaede, Daniel, et al.
  • Inklusive Gedenkstättenpädagogik : Herterogenität und Diskriminierung als Kategorien für die Reflexion und Konzeption pädagogischen Handelns
    per: Geißler, Christian
    Publicat: (2010)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg
  • Explorar alfabèticament
  • Explora canals
  • Bibliografia recomanada
  • Nous ítems

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs
  • Impressum