Christliche Archäologie im Inverted Classroom und auf virtueller Exkursion
Publié dans: | Digital History : Konzepte, Methoden und Kritiken Digitaler Geschichtswissenschaft (2022)S. 281-302 |
---|---|
Auteurs principaux: | Mührenberg, Lara (Auteur), Verstegen, Ute (Auteur) |
Format: | Article |
Langue: | German |
Publié: |
2022
|
Documents similaires: | In:
Digital History : Konzepte, Methoden und Kritiken Digitaler Geschichtswissenschaft |
Documents similaires
-
Beyond the classroom : the enduring relationship between Heinrich L. Fleischer and Ignaz Goldziher
par: Schorsch, Ismar -
Virtuell vernetzter Rechtsterrorismus : München, Christchurch, El Paso
par: Sieber, Roland
Publié: (2019) -
The knowledge of science and the knowledge of the classroom : using the Heidelberg Catechism (1563) to examine overlooked connections
par: Tröhler, Daniel -
Talmudische Archäologie
par: Krauss, Samuel
Publié: (1912) -
Talmudische Archäologie
par: Krauss, Samuel
Publié: (1911)