Teaching and learning history with the concept of the Nazi Volksgemeinschaft - an alternative for Holocaust education?
I publikationen: | Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit S. 243-256 |
---|---|
Huvudupphovsmän: | Danker, Uwe (Författare, medförfattare), Schwabe, Astrid (Författare, medförfattare) |
Materialtyp: | Artikel |
Språk: | German |
Relaterade poster: | In:
Holocaust education revisited : Orte der Vermittlung - Didaktik und Nachhaltigkeit |
Liknande verk
-
Knowing, Teaching and Learning History : national and international perspectives
Publicerad: (2000) -
Research in teaching and learning about the Holocaust : a dialogue beyond borders
Publicerad: (2017) -
Specific challenges for memory and for teaching and learning about the Holocaust in Switzerland
av: Eckmann, Monique
Publicerad: (2016) -
Education, religion, learning and research
av: Burnaby, J.
Publicerad: (1953) -
"Learning from the past - teaching the future" : ein kanadisch-deutsch-polnisches Universitätsprojekt mit Lehramtsstudierenden
av: Frede-Wenger, Britta, et al.
Publicerad: (2005)