Italian populism and the new media : different approaches, variable success

Bibliografiske detaljer
Udgivet i:Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie (2014)86, S. 133-158
Hovedforfatter: Bulli, Giorgia (VerfasserIn)
Format: Aufsatz in Zeitschrift
Sprog:German
Udgivet: 2014
Relaterede værker:In: Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie
LEADER 00569naa a22001931c 4500
001 a0050903
008 180618s2014 gw ger d
005 20180618122009.0
090 |a Zsn 
090 |a Obere Etage / Zeitschriftenleseraum 
090 |a Osn 
100 1 |a Bulli, Giorgia  |4 aut 
245 1 0 |a Italian populism and the new media  |b different approaches, variable success 
500 |a Obere Etage / Zeitschriftenleseraum 
500 |a Osn 
264 1 |c 2014 
773 0 8 |i In  |t Osnabrücker Beiträge zur Sprachtheorie  |g (2014)86, S. 133-158 
940 |q jfk 
099 1 |a 20180618