Prestel, K. (2017). Rezeptionen des Holocaust: Schülerinnen und Schüler lesen Anne Franks "Tagebuch" und John Boynes "Der Junge im gestreiften Pyjama" ; eine qualitative Studie / Katharina Prestel. Metropol Verl..
Citace podle Chicago (17th ed.)Prestel, Katharina. Rezeptionen Des Holocaust: Schülerinnen Und Schüler Lesen Anne Franks "Tagebuch" Und John Boynes "Der Junge Im Gestreiften Pyjama" ; Eine Qualitative Studie / Katharina Prestel. Berlin: Metropol Verl., 2017.
Citace podle MLA (8th ed.)Prestel, Katharina. Rezeptionen Des Holocaust: Schülerinnen Und Schüler Lesen Anne Franks "Tagebuch" Und John Boynes "Der Junge Im Gestreiften Pyjama" ; Eine Qualitative Studie / Katharina Prestel. Metropol Verl., 2017.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..