Haug, C. (2009). "Die Illusion der Einmaligkeit der Ware": Warenhäuser als kulturelle Erfahrungsräume und Vermittler populärer Kultur um 1900. Populäres Judentum : Medien, Debatten, Lesestoffe.
Citace podle Chicago (17th ed.)Haug, Christine. ""Die Illusion Der Einmaligkeit Der Ware": Warenhäuser Als Kulturelle Erfahrungsräume Und Vermittler Populärer Kultur Um 1900." Populäres Judentum : Medien, Debatten, Lesestoffe 2009.
Citace podle MLA (8th ed.)Haug, Christine. ""Die Illusion Der Einmaligkeit Der Ware": Warenhäuser Als Kulturelle Erfahrungsräume Und Vermittler Populärer Kultur Um 1900." Populäres Judentum : Medien, Debatten, Lesestoffe, 2009.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..