"Any reference to jews on the wireless might prove a double-edged weapon": jewish images in the british propaganda campaign towards the german public, 1938-1939
Veröffentlicht in: | Jewish images in the media (2007)S. 203-232 |
---|---|
VerfasserIn: | Seul, Stephanie (VerfasserIn) |
Format: | Aufsatz in Zeitschrift |
Sprache: | German |
Veröffentlicht: |
2007
|
Ähnliche Datensätze: | In:
Jewish images in the media |
Ähnliche Einträge
-
The Representation of the Holocaust in the British Propaganda Campaign directed at the German Public, 1938-1945
von: Seul, Stephanie
Veröffentlicht: (2007) -
The Double Edge of Irony in Simone Luzzatto's Discorso
von: Lang, Ariella
Veröffentlicht: (2009) -
The golden age of wireless
von: Briggs, Asa
Veröffentlicht: (1965) -
Public communication campaigns
Veröffentlicht: (1981) -
Gender might be the key : gender-reflective approaches and guidelines in prevention of and intervention in right-wing extremism in Europe
von: Baer, Silke, et al.